Personal

Beyond Myself

Hi everyone!

16933636_1381076671967790_4359876_n

Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog Beyond Bons! Wil je meer weten over wie ik ben en wat ik doe? Continue reading!

Who Am I?
Let’s introduce myself
, mijn naam is Eline Bons ik ben 21 jaar. Ik heb een diploma voor de opleiding luchtvaartdienstverlener en ben nu eerste jaars student van de opleiding Communicatie. Mijn hobby’s zijn dansen, schrijven, winkelen en natuurlijk leuke dingen doen met vrienden!

Why did I start Beyond Bons?
Een passie voor schrijven heb ik altijd al gehad. Ik volgde zelf al verschillende blogs en heb na lange tijd toch besloten er zelf ook een te beginnen om mijn interesses met jullie te delen. Een keuze die ik achteraf veel eerder al had moeten maken, want sinds ik zelf ben begonnen merk ik dat dit echt helemaal mijn ding is!

What can you expect of my blog?
Ik ga het vooral hebben over beauty, fashion, travel, media en over allerlei leuke dingen die ik ga doen. Ik probeer wat afwisseling te houden in mijn posts zodat het voor iedereen leuk blijft om te lezen!

Heb je leuke ideeën die je graag terug zou willen zien op mijn blog? Laat dat vooral weten. Have fun reading!

Liefs Eline

 

 

Plaats een reactie